Cozile de vânzare cu amănuntul: aventuri cu păsări

papagal pe frânghie

Frenzy pene

În timpul celor peste 18 ani de lucru într-un magazin de animale de companie de vânzare cu amănuntul, unele dintre aventurile mele cele mai memorabile implicate diferite tipuri de păsări. Unul dintre magazine au avut o mare promovare consumabile pentru animale de companie, cu o specială perusi. Pentru a configura promovarea, am avut de a plasa aproximativ 50 de perusi intr-un acvariu deschis 75 galoane top umplut cu stinghii copac membrelor plastic. Ideea a fost de a lăsa clienților să vadă cât de drăguț și imblanzi au fost peruși și pentru a încuraja manipularea. Pentru a seta asta, a trebuit să tăiați penele de zbor ale perusi capabile de zbor pe deplin am avut în stoc. Am lucrat în departamentul de acvariu și dintr-o dată a văzut un papagal care zboară merge de capul meu. Am fost un pic surprins, dar nu prea îngrijorat. Aproximativ 3 minute mai târziu, un alt merge de zbor de papagal. Acum, eu sunt intrigat, dar a fost ocupat de capturare pești tropicali pentru clienți și nu au putut follow-up. Dintr-o dată două mai multe peruși du-te de zbor de către și am făcut drum pe la secțiunea de animale mici și păsări din magazin. Am găsit doi colegi angajați prinderea peruși dintr-o cușcă de zbor mare și apoi încearcă să decupați penele de zbor. Așa cum am mers peste alta a reușit să se strecoare papagal strânsoarea și să zboare. Se pare că aproximativ fiecare a treia a fost de luare de evacuare papagal sa în sălbăticia din magazin. Am sugerat calm se muta la mai mic dulap de aprovizionare pentru a decupa penele pentru a face mai ușor pentru a prinde orice papagal care a scăpat. Acum trebuia să mergem în safari pentru a încerca pentru a prinde peruși pe liber! Am fost înarmați cu plase de păsări și a stabilit pe cale de a prinde prada noastră evaziv. Magazinul a avut peste 30.000 de picioare pătrați de spațiu de vânzare cu amănuntul cu o mulțime de convenabil ascunde captura de net pentru păsărilocuri și a fost plin de clienții care au găsit totul amuzant. Am prins toate, dar două înainte de sfârșitul zilei și planificate pentru a încerca să le captureze în ziua următoare. Am intrat în lucru în dimineața și a fost stabilirea de semințe de pasăre la toate păsările, atunci când am observat unul dintre peruși libere calm stinghie lângă un galben Cap Amazon Parrot în cușca sa. De îndată ce am abordat cușca Parrot, papagalul zburat în magazin. Am terminat hrănirea toate animalele și peștii tropicali și a mers înapoi la secțiunea Bird pentru a obține net de păsări. Mă uit peste și există papagalul stinghie de lângă Parrot ca el a fost fratele ei mai mare. Parrot privi amuzată și chiar a fost dispus să împartă o parte din semințele sale din platanul sale de alimentare. Dacă m-am apropiat prea aproape de cușcă Parrot papagalul ar zbura departe într-o anumită locație necunoscută, dar în decurs de 10 minute, ar fi din nou în cușcă cu prietenul său Parrot. Am prins în cele din urmă papagalul prin mutarea cușcă Parrot în dulap de alimentare și când peruși a revenit, am fost în stare să închidă ușa înainte de a putea zbura departe. I-am dat seama serios de a lua această casă special, peruși, dar a fost prea ocupat cu peștele meu tropicale pentru a avea timp pentru o pasăre. (Pentru cei dintre voi privind evidența, al doilea a fost capturat după perus a zburat în 75 galon plin de alte perusi.)

Zboruri de Fancy

Bamboo Finch Nest

În timpul lent ori în magazin, mi-ar găsi de multe ori mă în picioare în fața cuștilor de zbor Finch fiind amuzat de spatele lor constantă și mai departe de zbor de la un biban de lemn la alta. Cred că îmi place cinteze, deoarece am tendința de a fi un colector. Au existat întotdeauna mai multe tipuri diferite de cinteze în cuști noastre: Societate, Cut Throat, albastru condus Monahii, Zebra, Spice și Gouldian. Acțiunea constantă și rafala de culori a fost Fermecatoare. Cea mai uimitoare parte a populației Finch a fost cultivatorului care ne-a vândut cele mai multe dintre cinteze noastre. El a transformat un garaj cu două mașini într-un coliviei, cu mai multe cuiburi Finch și au existat sute de cinteze în continuă mișcare. El a avut o dubă cu mai multe cuști de zbor și ar conduce la magazin pentru a vedea ce avem nevoie. de obicei, m-am dus la dubă și l-ar spune care perechile Finch ne-am dorit. El ar ajunge într-o cușcă și de 9 ori din zece dintr-o dată a prinde imediat perechea ne-am dorit !! De obicei, mi-a luat aproximativ 5 minute pentru a prinde o pereche de cuști noastre mai mici, iar acest tip le-ar putea prinde la mijlocul zborului! Și nu am spus că tipul ăsta a avut doar un singur braț!?! Cu adevărat uimitor! Am fost suficient de norocos pentru a vizita lui cotete, de mai multe ori înainte de a trebuit să-l închidă să se mute out-of-stat.

Buzunări și alte Năzbâtie

Când am deținut propriul meu magazin, aș încerca de multe ori să aibă Gray cheeked peruși la îndemână pentru vânzare. Aceasta pasare arata mai mult ca un Lovebird sau chiar un Conure mic, dar a fost întotdeauna numit un papagal. Mi-a placut pasarea, deoarece era aproape întotdeauna îmblânzi în totalitate în momentul în care l-am și ar încerca rareori să zboare departe, chiar dacă aripile nu au fost tăiate. Acest lucru mi-a permis să plaseze pur și simplu una dintre obrajilor gri pe umărul meu și du-te despre magazinul de așteptare pe clienții care cumpără alte provizii de păsări de companie. Uneori, clientul nu chiar ar fi dat seama că era o pasăre vie, până când sa mutat și apoi au fost întotdeauna vrăjit și a vrut să se ocupe de pasăre. (Cred că puteți vedea modul în care aceasta a fost o promovare mare de vânzare pentru mine!) Prietenia obrazului Gray înseamnă, de obicei rareori a rămas la magazin pentru mai mult de câteva zile, dar o singură dată am avut o am păstrat timp de câteva săptămâni ca un „magazin“ pentru animale de companie. Aceasta pasare am numit Pancho și a avut termen de magazin, de obicei stau pe tejghea check-out sau pe unul dintre angajați. Am avut Pancho pe mea trebuie să o zi și el a decis să meargă în jos spatele meu pentru a ajunge la buzunarul meu din spate. Nu am crezut că nimic din ea până la câteva minute mai târziu, când m-am simtit meu alunecare carnet de cecuri din buzunar. Cred că Pancho a vrut să facă o achiziție cu banii mei! In mod adecvat amuzată, Pancho urcat pe spate și în jos brațul la ceasul meu. M-am gândit la mine „bine el nu poate face rău“ și nu mai devreme m-am gândit că decât Pancho tras calm cristalul din dreapta de pe ceas. Una din alte vremuri lui favorit trecut a fost să se așeze pe umărul meu și „probă“, tot ceea ce am încercat să mănânc. Truc Ultima sa a fost de a apuca și fugi cu orice facturile de dolari am plasat pe tejghea ca schimbare. N-am făcut seama ce a vrut să cumpere. Inutil să spun că a fost o zi tristă atunci când un client în cele din urmă să ia implorat Pancho acasă și am cedat. Din păcate, Gray Obrajii sunt acum o specie pe cale de dispariție, astfel încât puținele pe care le vedeți pentru vânzare sunt rasa captive. Încă mai am roase capacul de verificare carte și cred că de Pancho când am scoate din buzunar.